NecoureYamaki 2011.03.11. 11:20

Preambulum

Isten, áldd meg az olvasóimat!

Majd két év telt el mióta regisztráltam ezt a blogot. Abban a felfokozott hangulatban, a szokásos ünnepi fogócskák tv közvetítései alatt érlelődött meg bennem a vágy, hogy kiírjam magamból gondolataimat a magyar életről, a közéletben tapasztalható döbbenetes felfordulásról. Aztán nem lett belőle semmi, a rohanás, a bizonytalanság okán el is felejtettem, hogy dolgom lenne vele. A választások után pedig hátradőltem, hittem, hogy újra indulhat a nyugodt építkezés, a magyar gazdaság fejlődése. Ezzel a felhatalmazással és elszántsággal okkal hihettem, hogy az átmenet gyors, látványos és megnyugtató lesz. Most már látom, hogy alaposan tévedtem. Nem számítottam arra, hogy a legyőzött fekete lovag és csatolt élősködői ilyen masszív defenzívába menekülnek és gyűlöletüktől fűtve mindenre képesek lesznek, csak hogy árthassanak hazájuknak. Ahogy írtam is egy kommentemben, idáig azt hallottam az élősködők szócsöveitől, hogy a parlamenti munka bojkottja, a politika utcára cipelése, a szakszervezeti sztrájkok és az ország külhoni lejáratása mind-mind a demokrácia aláásását jelentik. Most pedig mire kell eszmélnem? Ezek a magukat liberális demokratáknak láttató átvedlett komcsi-maradékok, akik manapság éppen a demokráciát féltik fennhangon foscsíkot húzva maguk után szerte Európában, éppen ilyesmikre készülnek. Támogatják, szervezik, résztvevői és lelkes hívei.

Nem értem, eddig ez a viselkedés a demokrácia aláásása volt, most pedig ugyanaz a demokrácia megvédése? Hát mit gondoljon szegény magyar, ha már a hatalmasak sem emlékeznek tovább fél évnél?

Így aztán megkerestem a jelszavamat, összeszedtem gondolataimat és újra itt ülök. Ez a blog erről fog szólni, a kettős mércéről, a kommancsfilozófiáról, a nyilvánvaló anomáliákról, azaz a hazai közéletről hátulról közelítve. Drága jó nagyapám emlékére háturúl.

Ha van kedved beszállni, esetleg még megosztani gondolataidat is, hát légy üdvözölve! Egyelőre ugyan nem tudom még, hogy a közismerten szólásszabadság mellett elkötelezett kapcsolat.hu irányelveit fogom használni a hozzászólások gyomlálásánál vagy a fasiszta-rasszista-antiszemita-reakciós-mucsai, s így természetesen a szájkosártörvény mellett lándzsát törő mandiner.hu-ét. :)

De legyen ez az én gondom, te csak gondolkozz, érvelj, kommentelj és viccelj!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://h-turul.blog.hu/api/trackback/id/tr902730415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ANON a hármasról 2011.03.11. 20:55:49

Hasonló cipőben járok kedves Barátom. Ezek első rettenetes egyetemes netes soraim a közéleti őrületek kapcsán. De jó lesz kiírnom magamból egy -két országosan is fontos GOND-olatot azt hiszem.

NecoureYamaki · http://h-turul.blog.hu/ 2011.03.11. 21:13:00

@ANON a hármasról:
Éljen-éljen, köszönöm.
Képzeletben egy hatalmas érdemérmet tűztem melledre, mint az én ELSŐ KOMMENTELŐM! Gyere bátran ha kedved épp úgy tartja.
süti beállítások módosítása